Thursday, March 6, 2008

Reuni di Ragunan

Ragunan - Jakarta, Kamis, 7 Februari 2008

Karena udah pada lupa dengan wajah masing2 dan juga kangen kumpul dengan temen2 SMA dulu, akhirnya diadakan reuni kecil2an di Ragunan.

Klik aja ke photonya biar bisa liat wajah2 mereka dg jelas.








Laporan dari Prassidha :
sekilat info......
sing teko Retno...wah sayang cuman ketemu sak klebatan pas Retno lagi sepedahan
Moko, bojone karo anake loro, rambute isih always gondrong
Eko menclek, bojone sing lagi ngandung 7bl, karo anake loro
Dea , bojone karo anake loro
Sugeng, bojone karo anake telu..rencana arep nambah siji meneh.....
lha aku karo bojoku, anak loro
sing liyane yo akeh ning neng jero kandang kabeh.......
acara santai-santai karo nggelar kloso ditutup jam 4 sore...
Moko nggowo sego pecel....ning sayang wetengku wis wareg
Laporan dari Moko :
Keterangan dikit:
Foto "Retno" : Retno dan anak2nya, plus adiknya. Lalu ada aku.
Foto "Makan" : iku pas kita makan lesehan. Sori ya gabungku telat, dadi podo gak sempet nyicipi pecel, kecuali bojone Sugeng.
Foto "Pras" karo "Eko" : pas wis arep mulih kabeh.
Oh ya, Dea yo teko karo anak bojone, tapi ora sempet lesehan bareng. Weleh, bojone Dea iku ternyata konco endrakila-ku to...tapi nyuwun sewu yo Reni, aku blas gak kelingan. Ternyata pancen sempet pethuk sebentar, soale aku kan pindah ning sulawesi pas sampeyan baru mlebu.
Retno yo ora iso ngumpul lesehan, ih sombong ih...:p
Eh lali aku... liyane ono sing nggawe laporan reuni gak yo? Sak elingku cuma Prassidha karo Moko tok. Kalo ada yg mo nambahin monggo lho...

No comments: